Kategorier:
Hei. Ønsker å male dette spisebordet på hytta i skogen. Synes det er tungt og mørkt. Tenkte ny farge og evnt nye bordbein i stål vil bli bra. Mulig hvitt blir litt kjedelig? Har dere forslag til en annen farge? Har Linblå på vegger, gulv er eik med grå/hvit pigment, alt hvitt er i fargen letthet. Møbler og tekstiler går mye i hvitt og naturlig lin, mørkeblå sofa. Jeg har også forskjellige stoler i furu jeg kan male. Farger i tilstøtende rom er letthet og kjøkkeninnredning Bodbyn grå fra Ikea. 2 etg er Frostrøyk.
Hei Heidi :) Hva med å velge JOTUN 1376 Frostrøyk på dette bordet? Eventuelt JOTUN 1376 Frostrøyk på bordplaten og LADY 5030 St. Pauls Blue, LADY 4477 Deco Blue eller LADY 4744 Sophisticated Blue på understellet...? LADY Supreme Finish er markedets beste maling til panel, dører, lister og møbler. Den finnes i fire ulike glansgrader. Lykke til!