Kategorier:
- Stue
Hei! Jeg har tenkt å male stuen i Antwerpen beige. Hvilken farge (hvit) er fint å bruke til vinduskarmer etc? Mvh Heidi
Hei Heidi
I møte med LADY 12290 Antwerp Beige vil jeg foreslå LADY 1624 Letthet som en fin hvittone. Om du har LADY 1453 Bomull, LADY 1001 Egghvit eller LADY 9918 Klassisk Hvit på dører, lister og vindu i boligen bør du velge lik hvittone på vinduskarmene, og ikke LADY 1624 Letthet. Ikke alle hvittoner står supert sammen.
Detaljer i tre maler du med LADY Supreme Finish. Lykke til ;)
Markedets beste maling - til tre og panel
Jotun Kvist- og sperregrunning
Best sperrende effekt