Farge på utestue/pergola

Kategorier:

- Annet

Vi bygger utestue i ytterkanten av hagen mot skogen. Denne har vegger på 3 sider av langsgående lekter og vil ha mellomrom melllm disse og ikke være helt tett. Ingen vinduer. Bør vi male lektene og stolpene i fargen kontur, da det er den jeg har benyttet til huset og pergola knyttet til denne, frostrøyk som vi bruker på gjerdet eller en helt annen farge f.eks. sort? Er redd samme farge på alt blir kjedelig, men det blir kanskje det stiligste?

2026-06-22 13:42:30

Fargerådgiver svarer:

Hei, vi hjelper deg gjerne, men vi trenger bilder, slik at vi får et inntrykk av utestuen,  huset, farge på takstein og omgivelser. Bildene blir ikke synlige for andre enn deg og meg. Hvis bildene er over 5MB (pr bilde) blir de avvist (kryss over bildet), da må du redusere. Det er dessverre ikke mulig å laste opp PDF-filer. Vi støtter JPG, JPEG, PNG og GIF. Hører fra deg :)


Line
Hilsen Line, Fargerådgiver Jotun