Kategorier:
- Annet
Jeg ønsker å beise et stort hagebord i ubehandlet tre, men er veldig usikker på hvilken farge jeg burde velge. Vi har et brunt hus, med steinmur rundt uteområdet, og mørke rottingstoler med mørke, brune puter. Har også en terrasse som er ganske mørk. Ønsker ikke at hagebordet skal være i samme farge som terassebordet, men at det skal passe inn med resten av uteområdet. Har lagt ved bilder av terassen vår med de mørke rottingstolene til høyre i bilde, samt bilde av det ubehandlede bordet. I tillegg har jeg lastet opp noen inspirasjonsbilder laget av chatGPT. Jeg ønsker at uteområdet skal bli fint, og at fargen på bordet basser inn med de andre fargene på terassen. Hvilken farge/beis anbefaler dere? Hva vil se best ut?
Hei, takk for bilder :) Jeg vil gjerne vite hvilken brunfarge du har på boligen samt hvilken beis du har på terrassen. Det er litt vanskelig å se her jeg sitter bak en PC skjerm. Hører fra deg :)